Autoportret z pytajnikami

by - 06:25

 

Ja, czy to ja?

Nie, to nie ja jestem.

Wciąż się wszystko kłębi .

W głowie bardziej niż w życiu,walczą ze sobą Anioły i Demony.

Ja między nimi albo w ich wnętrzu.

Nie wiem kim jestem.

Może pół na pół, a może żadnym z nich.

A jeżeli żadnym z nich, to kim?

Pewnie Człowiekiem.

Jakim Człowiekiem?

Dobrym? Złym?

Maria Kantor




Chciałabym się przedstawić, ale nie wiem, od czego zacząć. Może tak jak wszyscy? Jestem Olga, mam 26 lat. ...
Ale czy to przejdzie? Czy zostanie w Waszych głowach? Czy będziecie do mnie wracać? Czy będę tylko jedną z wielu, na których blogi wpadacie przypadkiem i równie szybko o nich zapominacie?


Chcę Was zainteresować, wprowadzić do swojego świata i zatrzymać tu tak długo, jak tylko się da.
Z wykształcenia dziennikarz i politolog, z pasji podróżnik (17 krajów zwiedzonych), miłośnik literatury fantastycznej i ciężkiej muzyki.
Fantastyczny obserwator i dobry słuchacz, mistrz ciętej riposty, wieczny student (już 8. rok!) i przyszły żołnierz.
To chyba tyle, tak w skrócie.












Zobacz też

16 komentarze

  1. Zapowiada się fantastyczny blog. Na sam początek życzę jak najwięcej weny i pomysłów na wpisy a także czytelników, komentarzy i wyświetleń :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      BTW - masz świetnego bloga :)

      Usuń
  2. No to powodzenia na nowym blogu ^^.
    Oby tu nie było takich problemów ^^.

    OdpowiedzUsuń
  3. o, mam tak samo na imię :D
    powodzenia! :)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. O d kilku dni zastanawiałam się, skąd Cię kojarzę; a później weszłam na Lookbooka ;ąd

      Usuń
  4. też jestem dziennikarzem z wykształcenia ;-)życzę powodzenia - aby każdy Cię zapamiętał!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Cudnie wyglądasz. Masz naprawdę dobrego fotografa ;)
    Życzę powodzenia w nowym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się świetnie, będę często wpadać :) zapraszam wszystkoinicodgimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się świetnie, będę często wpadać :) zapraszam wszystkoinicodgimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog,będę zaglądać // eurovisionnews.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcesz być na bieżąco? zaobserwuj :)

      Usuń

Gdzieś na świecie płacze mała panda ... Rozwesel ją - zostaw komentarz ❤