Pocztówka z Aten

by - 15:35


Wyobraź sobie, że jest ósma rano, za oknem sypie śnieg, a Ty gnijesz w pracy/szkole i zastanawiasz się, jak długo bedzie tak sypać. 10 godzin poźniej chowasz kurtkę do walizki, trapery zmieniasz na sandały a w najblizszym kiosku kupujesz okulary przeciwsloneczne. Tak wąłśnei wyglądał jeden z moich zimowych dni - dzień, kiedy pierwszy az postawiłam stopę na półwyspie, ktory stał się kolebką naszej cywilizacji.
Zapraszam do zobaczenia Aten moimi oczami.


 

 
         
 







 


 ♥






Ateny stały sie moim ulubionym miejhscem w Europie (Paryż i Londyn się chowają!). Mimo, że spędziłam w tym mieście kilka dni czuję niedosyt, i wiem ,że kiedyś tam wrocę. A tymczasem odliczam dni do kolejnej podróży? Zgadnijcie gdzie (podpowiedź na moim instagramie)

A jakie jest twoje ulubuione miejsce? A moze odwiedzięłś Grecję i chcesz podzielić się swoimi spostrzeżeniami?


To jest pierwsza częśc fotorelacji. Druga - wraz z opisem naszych wrażeni i praktycznymi radami - niebawem ;)




Follow my blog with Bloglovin

Zobacz też

35 komentarze

  1. Chciałabym spędzić zimę w takim ciepłym, ładnym miejscu :)
    nigdy nie byłam w grecji, poza tym oprócz niemiec i czech
    nie byłam za granicą :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W Grecji nie byłam, ale wyobrażam sobie, jak świetnym uczuciem jest takie oderwanie się od polskiej pogody.
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, ale tam pięknie. Chciałabym się tak kiedyś oderwać od polskiej zimy i wyjechać do takiego ciepłego kraju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna ta pocztówka z Aten:) co prawda miasto mnie nie zachwyciło, ale postanowiłam dać jemu jeszcze jedną szansę - z Waszych wspomnień wydaje się super :)

    Carmelatte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie (da nas) to było zupełnie coś innego. Podróżując dotychczas głównie po zachodniej części Europy,wszystkie państwa zaczęły wydawać mi się jakiś sposób podobne (oczywiście różniły się architekturą, i innymi rzeczami), jednak miały jakiś wspólny pierwiastek, który po jakimś czasie zaczął mi się nudzić. W momencie decydowania się na podróż miałam jeszcze alternatywę - Mediolan, jednak po dłuższym zastanowieniu stwierdziłam, że kolejne 'zachodnie miasto' to nie jest dobra opcja. Ateny to zupełnie coś innego, mimo sytuacji związanej z nadmiarem 'uchodźców' miasto na tyle mnie zachwyciło, że wrócę tam jeszcze raz.

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia, widoków tak bardzo można pozazdrościć...
    Zwłaszcza we wrześniu :/ Co do twojej odpowiedzi do powyższego komentarza, powiem ci iż Mediolan nie jest nadzwyczaj zaskakujący. Zdecydowanie piękniejsza jest Florencja!

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Omg cudownie tam!Chce tam jechać ok:( Piękne, artystyczne zdjęcia.. Zapraszam na nowy post do mnie primegoal.blogspot.com obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudowne ujęcia! Ja jeszcze nigdy nie byłam za granicą, ale jeżeli uda mi się już gdzieś wyjechać to na pierwszy ogień chciałabym uderzać w Grecję lub Rzym :)
    Proszę o klikanie w linki :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli myślisz o kontynertalnej Grecji, mozesz być trochę zawiedziona. Na pierwszy raz zdectydowanie bardzioej polecam greckie wyspy lyb tak jak piszesz - Rzym ;)

      Usuń
  8. Wow, przepiękne zdjęcia! Chciałabym kiedyś odwiedzić Grecję ponieważ zawsze bardzo interesowałam się mitologią - myślę, że biłoby to naprawdę niezapomniane przeżycie :) No i wiadomo...zima każdemu się nudzi, więc taki przeskok w cieplejsze miejsce byłby idealny ^-^

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, i te miejsce... cudnie, wrzesień to chyba idealny miesiąc na wakacje zwłaszcza w tym roku. Moim marzeniem jest odwiedzić Londyn.
    xmovist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Londyn to też kiedyś było moje wielkie marzenie. Od szcęniecych last chciałam zobaczyć na żywo Big Bena, Tower, Picadilly i przejść się po Camden. Wycieczka do Londynu to pierwsza, którą sama sobie zorganizowałam. Niezapomniane przeżycia. :)

      Usuń
  10. BRADZO piękny wpis i super zdjecia aż sama chciałabym wyjechać, gdziekolwiek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia
    Zazdroszczę wyjazdu;)
    W wolnej chwili zapraszam
    http://wirtualniewalniety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju, chciałabym kiedyś odwiedzić Grecję. Ale przeraża mnie trochę temperatura, która tam panuje.
    Wolę zimniejsze kraje. Ale mimo wszystko zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nie lubię gorąca - dlatego wybrałam się poza sezonem. Temperatura nieco ponad 20 stopni pozwalała na spokojne i niezbyt męczące zwiedzanie, a jednocześnie pozwoliła złapać kilka promieni słonecznych mojej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice photos!
    xx

    http://losaway.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią uciekłabym w zimę w jakieś cieplejsze miejsce :) Ateny są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia. Miałam okazję być w Grecji, ale wycieczkę do Aten sobie odpuściłam na rzecz popłynięcie na Skiathos i chyba jednak trochę żałuje takiej decyzji. Może jeszcze kiedyś mi się uda odwiedzić Grecję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ateny były naszym punktem docelowym, a ze względu na krótki czas pobytu nie mieliśmy możliwości zwiedzać greckich wysp. Jednak przy zamiast "żegnajcie" powiedzieliśmy Atenom "do zobaczenia", bo wiemy, ze wrócimy tam (pewnie nie raz), na dłuższy okres i wtedy bęziemy mogli zachwycać się nie tylko kontynentalną Grecją ;)

      Usuń
  18. Jeju, jak tam pięknie!
    ps Koszulka z Kiss <3

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ulubiona ♥ Trafiona w lumpeksie za 7 zł ;)

      Usuń
  19. te widoki się niespotykanie pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne widoki, jednak zdjęcia nigdy nie oddadzą tego co można zobaczyć w rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie byłam w Grecji.
    Zdjęcia są piękne!
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekne miejsce :)

    http://moje-kreacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny spontan! Pięknie tam :)

    OdpowiedzUsuń

Gdzieś na świecie płacze mała panda ... Rozwesel ją - zostaw komentarz ❤