Postanowienia noworoczne

by - 09:26



Witam Was w 2017 roku. jak Wam minął Sylwester? jakie macie plany na nadchodzący rok? Robicie postanowienia noworoczne czy idziecie na żywioł?
Przyznam się szczeże, ze nigdy (przenigdy!) nie spisywałam sobie tego typu listy, ale zawsze jest ten pierwszy raz, prawda?
Jesteście ciekawi, jakie cele postanowiłam sobie w nowym roku?



1. Zdrowy tryb życia

Wszyscy chcą być teraz fit, jedzą tylko ekologiczne jedzenie, piją zielone koktajlle i chodzą na siłownię.
Podążę więc za tłumem. Będę żarła jarmuż, wyciskała siódme poty na siłowni (bylam wczoraj - na sali pustki ;) i patrzyła tęsknym wzrokiem na chipsy i paluszki. Poza tym zerwę ze wszytskimi niezdrowymi nałofgami, beę spała 8 h dziennie i jadal zdrowe, pełnowartościowe śniadanie ;)

Zobaczymy jak długo wytrzymam :)

2. Nauka



Mimo, że studiuję już ósmy (tak, ÓSMY) rok, jeszcze nie mam dość. Obecnie planuję skończyc drugą magisterkę ze średnią 4,75 i iśc na doktorat. (co prawda, trochę pracy przede mną, ale musi się udać). 


3. Języki obce 


Oficjalnie potrafię się porozumiec (mniej lub bardziej) w sześciu językach. Chciałabym poprawić swój rosyjski i powrócic do nauki wietnamskiego.

4. Podróże

 
 

Ci z Was, którzy mnie już trochę znają, wiedzą, że często odwiedzam rożne  miejsca - na razie tylko na ansyzm kontynencie, ale... Ale ten rok bedzie rokiem zmian. Postawiłam sobie ambitny cel: w 2017 roku postawię nogę na trzech kontynentach (Europa, Afryka i Azja). Mimo, że podrózuje od polowy mojego życia, każda nowa podróż stanowi dla mnie małe wyzwanie, bo wszytsko organizuję na własną rękę, jednak nic nie zastąpi tej satysfakcji, kiedy wszystko jest dopiete na ostatni guzik, a ja siedze w samolocie lub pociągu i wiem, ze niedługo postawię stopę na nieodkrytym przeze mnie kawalku ziemi i poznam calkiem nową dla mnie kulturę ;)

5. Zmiana pracy



To nie jest tak, ze nie lubię swojej pracy - wręcz przeciwnie, doberze zarabiam, mam świetnych współpracowników, dobry dojazd, a pracodawca dba o mnie fundując mi co miesiąc karnet na siłownię.
Mam jednak wrażenie, że trochę się zasiedzialam, a stanowisko nie daje mi możliwosci rozwoju, dlatego pora wziąć sprawy w swoje ręce - ponoć początek roku to najlepsza pora na zmianę ścieżki kariery :)


Poza tym:
  • rozwinę bloga (jeżeli chcecie o czyms przeczytac, piszcie śmialo)
  • przeczytam 52 dwie ksiazki (jedna tygodniowo)
  • znajdę czas dla siebie
  • nie będę robic niczego wbrew sobie
  • schowam swoj sarkazm do kieszeni (czasem)
  • będę się cieszyć każdą chwilą ♥ 


To by chyba bylo na tyle. życzcie mi pwoodzenia, aby chociaż połowę z moich podtanowień udało się zrealizować :)

 

 Jakie są Wasze plany i postanowienia na rok 2017?

podzielcie się nimi w komentarzach

 



Zobacz też

29 komentarze

  1. Ja nie robię nigdy postanowień noworocznych :) ale marzy mi się uzbierać pieniądze na remont :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne postanowienia noworoczne ;)
    Powodzenia w ich realizacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Super postanowienia, podziwiam ludzi którzy mają zapał do edukacji, ja właśnie w tym roku idę na studia i mam nadzieję, że uda mi się dostać :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba przez to, że nie lubię stać w moiejscu, dlatego ciągle się uczę, poznaję nowe rzeczy. Po prostu zmieniam się.

      Usuń
  4. Życzę ci motywacji oraz wytrwałości w tych postanowieniach. Ja nie mam jakiś konkretów na ten rok :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog *.*

    Coś czuję, że będę tu wpadała częściej <33

    Co powiesz na wspólną obs ?

    https://believeinhimselfx33.blogspot.com/2016/12/goodbye-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia i wytrwałości!

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Super postanowienia i naprawdę mam nadzieje ze Ci wyjdą :) ósmy rok studiów, podziwiam!
    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem szczerze, że mimo utartego przekonania, że noworoczne postanowienia kończą się w styczniu, w ubiegłym roku kilku z nich się trzymałam i sprawiło to, że 2016, był naprawde niesamowitym rokiem.
    Podziwiam za opanowanie tylu języków i zazdroszczę odwagi, a także połowy życia "w podróży" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogwe usiedziec w miejscu:) Poza tym lubię nowe doświadczenia,miejsca, ludzi - to chyba dlatego własnie ciągle gdzies podróżuję :)

      Usuń
  9. Baaardzo ambitne postanowienia! Masz pracę, studiujesz, prowadzisz bloga, czytasz! Podziwiam :)

    Może wpadniesz na krótkie życzenia? :) wesołego Nowego Roku!

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba kwestia dobrej organizacji ;)

      Usuń
  10. ja postanowień nie mam:) żyję z dnia na dzień:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam za postanowienia. Mi przyszło by to niestety z trudnością, gdyż praktycznie nigdy sobie ich nie ustawiała. Kiedyś również chciałam być fit... ale trwało to tylko parę dni. Ale mam plan aby nauczyć się właśnie j. rosyjskiego.
    Pozdrawiem, http://mavioline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w realizacji planów i SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!
    Pozdrawiam

    https://wirtualniewalniety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo tych postanowień , ja postawiłam na 5 najważniejszych , ktore zachowam dla siebie i bede dążyć do ich zrealizowania , zobaczymy , czy mniejsza ilośc gwarantuje sukces spełniania wszystkiego czego chcemy :) Co studiujesz , ze to trwa az 8 lat ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam dwa licencjatu, rok po roku, później zdecydowałam się na specjalizację z jednego z nich na studiach uzupełniających, jednak to nie było to... (jednak z racji prestiżu uczelni i nacisków rodziców postanowiłam skończyć). Obecnie studiuje na uczelni wojskowej drugi stopień, i tam tez zamierzam kontynuować naukę na doktoracie.

      Usuń
  14. Nie robię takiej listy, ale życzę Ci abyś Ty spełniła swoją ;)


    Kinga Dobrowolska – blog
    Zapraszam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. życzę Ci zatem, aby wszystkie Twoje plany się spełniły :) masz ich sporo i są na prawdę ciekawe ;) ja również chcę szlifować języki obce ;) ich znajomość jest bardzo przydatna, zwłaszcza, gdy lubi się podróżować :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow 6 języków? chciałabym tyle znać :)
    Powodzenia życzę w realizacji postanowień :)

    ems-watson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już drugi rok spisuję swoje cele, daję to fajnego kopa, przynajmniej mi. Kiedy na początku stycznia sobie podsumowałam co udało mi się osiągnąć to jestem z siebie dumna. :D Życzę wytrwania w postanowieniach i trzymam kciuki! ;*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że uda Ci się wytrwać w tych wszystkich postanowieniach. Ja sama nie robię takiej listy, ale mam jeden cel, który sobie wyznaczyłam i będę do niego dążyć :) Zapraszam do mnie <3 www.mademoisellekinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. W takim razie trzymam kciuki! Powodzenia :)
    Sześć języków? Wow. Ja jedynie dogadałam bym się po angielsku ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. W tym roku wyjątkowo nie mam żadnych postanowień,bo im bardziej chciałam co roku coś zmienić, tym szybciej traciłam zapał... Mimo wszystko od 6 dni jem mniej kalorii i omijam wszelkie słodycze i biały cukier. Mały sukces,ale zawsze to dobry początek dla lepszych zmian.
    Życzę Ci żebyś spełniła każde ze swoich postanowień :)
    Ps. Jestem pod wrażeniem, 8 lat studiów i w planach doktorat ? Studiuję 3 rok i daje słowo, już chyba nie zacznę nigdy innych studiów bo czuję się tym zmęczona kompletnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post! Ja w tym roku nie mam żadnych postanowień :(

    OdpowiedzUsuń

Gdzieś na świecie płacze mała panda ... Rozwesel ją - zostaw komentarz ❤