Pocztówka z Warmii i Mazur

by - 14:31




Cześć! 
Jak już zdążyliście się dowiedzieć z poprzedniego wpisu, niedawno zwiedzałam Krainę Tysiąca Jezior. Pochodzę z północy Polski, więc, większość z tych miejsc jest mi znana.. Lubię jednak wracać, co jakiś czas w te same miejsca i spojrzeć na nie z innej perspektywy. Zawsze można znaleźć coś,c o wcześniej umknęło naszym oczom.





OLSZTYN








MIKOŁAJKI



KĘTRZYN



SZCZYTNO













Kiedyś bardziej ciągnęło mnie za granicę, do Wielkich Miast. Teraz zaczynam doceniać to, co oferuje nasz kraj. Oby więcej takich weekendowych wypadów J

Zobacz też

49 komentarze

  1. Ja także bardzo lubię wracać w pewne miejsca i po prostu przypomnieć je sobie, cofnąć się w czasie. :) Życzę Ci więcej takich wypadów! Zdjęcia są genialne, również zaczynam doceniać to, co jest w naszym kraju. ;) Trzymaj się! Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przekażę fotografowi ;)
      Planuję jeszcze wygospodarować kilka weekendów, i wyskoczyć 'gdzieś w Polskę'

      Usuń
  2. Wspaniale :) Zdjęcia z Wilczego Szańca mega mnie zaciekawiły. Nie wiedziałam o tym miejscu mimo, że kilka razy byłam w okolicy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwiedzałam Wilczy szaniec już drugi raz, mimo wszystko dalej jestem zachwycona tym miejscem.

      Usuń
  3. Poland is a beautiful country! I hope you get to go there))
    Would you like to follow each other? Follow me and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjecia ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W Mikołajkach byłam i jest tam na prawde super! Wilczy szaniec też odwiedziłam. :) Miejsce z duszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilczy szaniec jest jednym z moich ulubionych miejsc w Polsce. Lubię ta wracać i patrzeć, jak powoli wszystkko się zmienia.

      Usuń
  6. Piękne miejsca. Ja byłam tylko krótką chwilę w Olsztynie. W ogóle żałuję, że nie odwiedziłam zbyt wielu miejsc w Polsce, jest przecież cała piękna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłam na mazurach niestety, ale wszystko jeszcze przede mną :D

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko Mazury, Warmia też jest przepiękna ♥

      Usuń
  8. Oj marzy mi się odwiedzić Olsztyn :) W Wilczym Szańcu byłam, robi wrażenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olsztyn to moje rodzinne miasto ♥ Spędziłam tam 23 lata.

      Usuń
  9. Naprawdę piękne zdjęcia. Świetny pomysł z tymi pocztówkami :)
    Życzę więcej takich wypadów

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne miejsca zwiedziłaś . Ja pochodzę z północy ostatnio zwiedziłam południe ! pięknie tam macie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super zdjęcia. :) bardzo fajnie że pozwiedzałaś, oby więcej takich wypadów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne. Zapraszam do sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne widoki..Zapraszam do mnie http://my-own-philosophyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ileż zwiedzonych miejsc! W żadnym chyba nie byłam :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są wszystkie miejsca - byłam jeszcze w kilku, ale nie zdążyłam zrobić zdjęć ;)

      Usuń
  16. Nigdy nie byłam na Mazurach, mam nadzieję, że kieyś będę miała okazję się wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie byłam i chciałabym z ciekawości pojechać. Ale za każdym razem jak zbliżają się wakacje to wygrywają jednak morze i góry :)

    Zapraszam też na nieco bardziej alternatywną cześć blogosfery :)
    Ruda Urodowo

    OdpowiedzUsuń
  18. Raz byłem na mazurach i zakochałem się :) !
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne zdjęcia, naprawdę. Gratulacje dla fotografa :D
    Mam nadzieję, że wypoczęłaś :)
    Pozdrawiam!
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ale bym chciała odwiedzić kiedyś te wszystkie miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Również uważam, że warto zwiedzać Polskę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega ciekawie *.* wspolna obserwacja ? zapraszam :)http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. O tak, Polska jest zdecydowanie pięknym krajem, zawsze staram się przeplatać wypady do innych krajów z poznawaniem naszego:) Na Mazurach byłam rok temu, szczególnie zapadło mi w pamięć jezioro przy Olsztynie, gdzie spędziliśmy dwie noce w namiocie, w sumie było to jedne z moich lepszych miejsc do spania:)
    Pozdrawiam!

    http://wolnosc-ponad-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które jezioro? Mamy ich w Olsztynie kilka ;)

      Usuń
  24. Ładne zdjęcia, lubię naszą północ, ostatnio byłam w Gdańsku :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja koleżanka często jeździ na Mazury. :) Ja niestety nigdy tam nie byłam.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo Mazury cud natury :) Bardzo podoba mi się Twoja szara sukienka w czarne wzory!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia :)
    Od dawna marzą mi się Mazury, może w przyszłym roku w końcu uda mi się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie byłam ale ze zdjęć wynika, że jest tam pięknie :)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne takie weekendowe wypady, nigdy nie byłam niestety w tych miejscach :( Pięknie tam <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie byłam w tych miejscach, ale na zdjęciach wyglądają pięknie :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. No no, widzę, że z Ciebie taki mały włóczykij :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne miejsca! Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się tam pojechać, widzę, że warto!

    OdpowiedzUsuń
  33. Mazury wspominam głównie z dzieciństwa, bo głównie tam wyjeżdżaliśmy, to są bardzo miłe wspomnienia. W Polsce jest mnóstwo pięknych miejsc do odwiedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz bardziej się o tym przekonuję - własnie wróciłam z Gór Świętokrzyskich - widoki zapierają dech w piersiach!

      Usuń

Gdzieś na świecie płacze mała panda ... Rozwesel ją - zostaw komentarz ❤