Autumn essentials

by - 16:33


Przed nami pierwszy dzień kalendarzowej jesieni. czas pochowac krótkie spodenki oraz odsłaniające ramiona topy i wyciągnać grube swetry i puchate skarpetki. Co jeszcze jest moim must have na tę porę roku? Przekonasz sie , klikając 'więcej; :)



DOBRA KSIĄŻKA

 

Wieczory są coraz dłuzsze, a pogoda nie sprzyja wychodzeni na zewnątrz.  W takich chwilach jdyne, o czym marzę to zatopic się w lekturze. Im bradziej wciągajacej, tym lepiej. 
Kończę właśnie "Mroczną Wieżę" (plan wakacyjny zrealizowany!) i szukam czegoś ciekawego, co umiliło by mi jesienne wieczory. Polecicie mi coś?

ŚWIECZKI

Cynamon z poarańczą, piżmo, a możę karmel? Zdecydowanie te zapachy przeważają jesienią. Ma być słodko i ciężko. Ma być gorąco i relakscująco.
Nie wyobrażam sobie jesiennego wieczoru bez świeczek. W połączeniu z ciepłym kocem i wciągajacą książką twoerzą perfekkcyjne zestawienie! 



CIEPŁY KOC I KUBEK GORĄCEJ HERBATY

Idealne dopełnienienie dwoch poprzednich podpunktów.  Stawiam na rozgrzewającą herbatę. Grzaniec lubroiboos (koniecznie pomarańczowo-cynaomonowy. Nie słodzę i nie dodaję sytryny ( nie lubięł słodkich napojów, w ogóle). Nie trawię też kakao - koszmar z przedszkola. I ten korzuch. Brr!. ZDecydowanie harbata jest moim jesiennym faworytem.  Mogę jej wypić każdą ilość ♥
Nie znalażłam jeszcze idealnego koca, niedługo czeka mnie wizyta w Primarku, on nigdy nie zawodzi, jeżelic hodzi o dekorację wnętrz :D
Kotem ze zdjecia (lub jakimkolwiek innym) też bym nie pogardziła... Niestety warunki mieszkaniowe nie pozwalają mi na nic innego niz chomika, a jak wiadomo, małę to-to i niechętne do ogrzewania.


SWETRY

Swetrzyska właściwie. Im większe, tym lepsze. Najlepiej szaro-boure. Bo w takich kolorach sie czuję dobrze. Dopasowuję sie do aury. Bo ona tez jest taka nijaka. Ale wracając do swetrów. najczęsciej wygrzebuję w sh. za grosze.Wełnane, kaszmirowe, akrylowe. Z golfem lub bez. Gładkie albo ze splotem. Wyswtarczy dobrze pogrzebać, a napewno cos znajdziecie. Tylko się pospieeszcie, bo sweater-weather nadciąga :)
W sumie, puchate skarpety też się zaliczają do tej grupy. kto nie ma w swojej szufladzie obciachowych pychaczy na nogi, niech pierwszy rzuci kamień ;)


KOSMETYKI


Gdy na dworze wieje zimny wiatr nie wyobrażam sobie wyjśćia na zawnątrz bez warstwy ochronnej na moich ustach.. jak wiecie, ejstem fanką wszelkiej maści mazidel - tym razem postawiłam na EoS. ♥ Wygodne opakowanie, przyjemny zapach i zbita konsystencja to plusy tego produktu.
W makijażu stawiam na ciemne odcienie - wiśnia, bordo, burgund, fiolet. W takich barwach rysują się moje jesiennne makijaże i paznokcie. (W sumie, zawsze lubiłam ciemne kolory - szczegolnie na pazurkach - niezaszkodzi jednak uzupełnić braki - niedługo -50 % w dwoch drogeriach ;)


To by było na tyle ;) czas ogarniać się przed kolejną podóżą :)

Zapraszam rownież na moj instagram - normxcore ♥

A jakie sa Twoje autumn essentials?


Zobacz też

31 komentarze

  1. Koc, kakao i film - to właśnie mi kojarzy się z jesienią. Świetna pora roku. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak, idealny jesienny wieczór !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie Ci, chciałabym tak podróżować ale mam małe dzieci i muszę przez najbliższy czas siedzieć w domu, bo młodszy ma 2 tygodnie ^^ Obserwuję i pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziecko to duże zobowiązanie. Posiadająąc swoje, też musiała bym zrezygnowąć z wielu rzeczy. Jednak ustatkowanie się odkładan na bardzo daleko nieokreśloną przyszłosć ;) Nie chcę, zeby cokolwiek trzymało mnie w jednym miejscu. Ot, taki charakter. ;)

      Usuń
  4. zdecydowanie czuć u Ciebie jesień. Też nie wyobrażam sobie jesieni bez książki łóżka i świeczek. Wtedy panuje taki nastrój :)
    Ja śmiało mogę polecić Ci książki, coś z życia wzięte: Pamiętnik narkomanki lub napiętnowana. Są to książki na prawdziwych wydarzeniach, może słyszałaś coś? :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Pamiętnik Narkomanki" czytałam gdzieś w gimanazjum/liceum, ale z chęcią do niego wrócę. druga wymieniona książka natomiast jest mi 'obca' ;) (co nie wyklucza, ze chętnie sie z nią zapoznam ;)
      Dziękuję za podrzucenie tytułów ;)

      Usuń
  5. podpisuje sie pod wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesień to zdecydowanie nie moja pora roku. Kojarzy mi się tylko z siedzeniem w domu i chorobami. Tak to jest jak się jest takim chorowitym człowiekiem jak ja eh..
    Co do listy to w sumie się zgadzam. Swetry, gorąca herbata i książka to najlepsze połączenie jakie może być:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie w tym roku postawię na świeczniki, książkę, sweterek i gorącą herbatkę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamierzam tej jesieni dużo czytać. Już mam nawet listę książek ;)

    link do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Z książek mogę polecić CI tą, którą ostatnio czytałam czyli "Nawiedzony" J.Herberta. Tylko nie oglądaj filmu bo to jakiś badziew, książka milion razy lepsza !!! :)
    Też lubię golfy, a puchate skarpetki czasami nawet i noszę w lecie, bo niestety mam taką przypadłość lodowatych stóp i rąk... nawet w lecie.. ;x
    Pozdrawiam ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytała kiedyś (kilkanaście lat temu) coś tego autora, zaczytywałam sie wtedy w Mastertonie, Koontzu i tym podobnych. Groza to moje klimaty i chętnie się z Tą książką zapoznam ;D

      Usuń
  10. Książka to zdecydowany jesienny niezbęnik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To również moje must have jesieni, ale także dodałabym bloga! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. gruby sweterek i można wybrać się nie długo na spacer wśród kolorowych drzew ;)

    kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocyk, herbatka, gruby szary sweterek oraz pomadka ochronna z Eos to zdecydowanie moje ulubione rzeczy na jesień!
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie się zgadzam co do Twoich "jesiennych niezbędników",koc w połączeniu z dobrą książką i czymś ciepłym do picia brzmi idealnie podczas jesiennych, chłodnych wieczorów :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. zgadzam się z tobą. :D książka,świeczki i kubek herbaty <333

    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie kocyk i kubek z czymś ciepłym :D Najchętniej zostałoby się w domu, a tak to trzeba wychodzić o 7 na busa :(




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<  

    OdpowiedzUsuń
  17. Kubek ciepłej herbaty, koc, dobra książka i świeczki - to jest to! Mimo, że nie lubię jesieni to fajnie posiedzieć pod kocem i poczytać książkę :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, wszystkie te elementy tworzą idealny obraz przyjemnych, jesiennych wieczorów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. te kolorki są super! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie sweter, koc i kakao lub herbatka to wszystko co potrzebuje na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne <3 uwielbiam takie sweterki, a najlepsze do książki jest kakao <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. łał! w temacie jesieni zgadzamy się w 100% wszystko co wymieniłaś jest również moim 'must have', byśmy się dogadały haha! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. zgadzam się! uwielbiam jesień! <3

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jedyne co lubię w jesieni, to ciemne kolory na paznokciach, oczach i ustach oraz długie, wieczory spędzone z druga połówka pod ciepłym kocem z kubkiem herbaty w ręku.

    Zapraszam do mnie:
    rosegoldplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Gdzieś na świecie płacze mała panda ... Rozwesel ją - zostaw komentarz ❤